سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ۶ برابری میزان مراجعه به بیمارستانها در استان خوزستان خبر داد.دکتر محمدحسین سرمست در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۶ بهمنماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا، مراجعه برای واکسیناسیون نسبت به گذشته بیشتر شده است اگرچه هنوز ازدحام نداریم.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز گفته است، شمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۵۹۲۲۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند افزایشی مراجعه بیماران و همراهان بیمار به اورژانس بیمارستانهای اهواز گفت: ازدحام در اورژانس بیمارستان رازی اهواز یکی از معضلات ما است و این مساله، خطر آلودگی افراد را افزایش میدهد.
کد خبر: ۲۵۳۵۲۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دو تن دیگر از مدافعان سلامت استان خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۲۵۳۳۶۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به گسترش شیوع ویروس جهشیافته کرونا گفت: در این ویروس جدید، دوره کمون بیماری کوتاه شده است یعنی در مدت کوتاهی، بروز آن دو برابر شده است.
کد خبر: ۲۵۲۰۵۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ دو کودک خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۹۵۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
نیاز مبرم به تخت ICUمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند افزایشی بیماری در خوزستان، گفت: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات کنند تا ظرفیت دیگر بیمارستانها نیز پر نشود.
کد خبر: ۲۵۱۲۰۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
«میرزا حاجی بابا افشار» اولین محصلی بود که برای تحصیل طب توسط عباس میرزا به اروپا فرستاده شد. عباس میرزا با انتخاب رشته تحصیلیِ حاجیبابا خواست خود را از پزشکان خارجی بینیاز سازد و او را پایهگذار علوم جدید در ایران کند.
کد خبر: ۲۲۲۶۳۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۸